KERNER Motorsport Akadémia
K R N R
     
MENÜ
     
FACEBOOK
     
IDÉZET

 

"A SPORT MEGTANÍT

BECSÜLETESEN GYŐZNI

VAGY EMELT FŐVEL VESZÍTENI,

A SPORT TEHÁT MINDENRE MEGTANÍT.

/ERNEST HEMINGWAY/

 

"AMIKOR ELDÖNTOD, HOGY BAJNOK LESZEL,

MEGSZŰNSZ ÁTLAGOSNAK LENNI,

MERT AZ ÁTLAG EMBER NEM HOZ ILYEN DÖNTÉST

/TOM HOPKINS/

 

     
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
STATISZTIKA
Indulás: 2007-09-27
     
ÖNÉLETRAJZ

 

ÖNÉLETRAJZ

 

ifj. Kerner László vagyok, 1983 szeptember 22.-én születtem Zircen.
Veszprém megyében, egy bakonyi kisfaluban, Nagyesztergáron lakom, itt végeztem el az általános iskolát 1998-ban, a középiskolát pedig a veszprémi Jendrassik-Venesz Szakiskolában 2002-ben.

Érettségit a Móra Ferenc Gimnáziumban szereztem Kiskunfélegyházán.
Első dipplomámat a Nyugat-magyarországi Egyetemen szerezetem, másodikat pedig az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen.


   Édesapámat gyerekkora óta érdekelte a technikai sport, különösképp a motocross. Amire neki nem volt lehetősége fiatalon, azt bennünk, fiaiban próbálta megvalósítani. Előbb testvéremet, Tamást kezdte menedzselni 1992-től.

    Később, 1994-ben azzal álltam elő, hogy én is szeretnék motocrossozni. Ahhoz a feltételhez kötötte ennek megvalósulását, hogy az iskolai tanulmányaimban jó eredményre törekszem. Amikor az iskolai teljesítményem javulni kezdett, megkaptam életem első kawasaki motokerékpárját.

1995-ben a 80cm3-es gyerek géposztály serdülő kategóriájás versenyein vettem részt a Burgerland kupával párhuzamosan, ahol a fő cél legfeljebb a tapasztalatszerzés volt.

1996-tól a mesteredző, id. Németh Kornél segítette fejlődésemet, valamint hasznos dolgokat sajátíthattam el fiától, ifj. Német Kornéltól is.

1998-tól, testvérem visszavonulása után a komoly elvárások már engem illettek. Az akkori 125cm3-es másodosztályú kategóriában az utolsók közül elkezdtem a mezőny első feléhez felzárkózni suzuki motorommal, végül a hetedik lettem, aminek akkor nagyon örültem. 1996-ban a supercross, 1999-ben és 2002-ben (250cm3/Mx1) pedig a motocross másodosztályban is a második helyen zártam a bajnokságot, csupán néhány pont lemaradással. Ezzel az eredménnyel felkerültem a profinak nevezett első osztályba.

Élsportolóként eleinte számos sérülés és műtét nehezítette pályafutásomat, és csak egy-egy dobogós helyezést sikerült elérnem a kupasorozatban.

A 2003-as szezon nyitóversenyén Gyálon, az első futamban a hazai motocross sport legnagyobbjai -Németh Kornél, és Grillmayer Gábor- mögött harmadik lettem. A második futam nem volt ilyen szerencsés, mert a cél előtti esés miatt lecsúsztam a harmadik helyről, így negyedikként zártam azt a versenyt.  A következő verseny helyszíne Bugyi volt. Az első futamban harmadik lettem, a második futamban, és a végelszámolásnál pedig második. A két versenyen nyújtott teljesítményem igen bíztató újoncként az első osztáyban.

Az edzések gőzerővel folytatódtak egészen április közepéig, mígnem Balatonszemesen egy esés folyamán súlyos térdsérülést szenvedtem, aminek következtében több műtéten kellett átesnem. Míg a féléves rehabilitációmat töltöttem a bajnokságnak vége lett. Késő ősszel folytathattam csak újra a motorozást. Néhány hét gyakorlás után az ausztriai Freistadt városában vettem részt egy három napos freestyle motocross shown, a hazai szabadstílusú motocross képviselőivel, a DFT csapattal.

motocross (mx) mellett az endurocross (ec) és a freestyle motocross (fmx) sportban is aktívan tevékenykedtem. Rendszeresen kaptam meghívást a Papp László Sportarénában és a Puskás Ferenc Stadionnál rendezett fmx eseményekre, ahol tízezres teltház előtt szerepelhettem a külföldi sztárversenyzők mellett.

A számos akrobatikus mutatvány mellett 2003 novemberében elhatároztam magam egy meglepő és nem kevésbé veszélytelen mutatványra, amit Magyarországon 250cm3-es motorkerékpárral nem csinált még senki azelőtt. Ez volt a híres Back-flip, azaz a hátraszaltó nevű szabadgyakorlat. Édesapám megépítette számomra azt a fémrámpát és faforgács dombot, ami a gyakorlás helyszíne volt. Sok felkészülés, videó elemzés, speciális edzés előzte meg azt anovember 12.-ei napot, amikor az első kísérleteket végrehajtottam. Jó néhány hibás próbálkozást követően sikerült a teljes fordulat motorkerékpárral a levegőben, összesen ötször azon napon. Meghívást kaptam a decemberi  Air Strike Freestyle Motocross Showra Budapest Arénába, ahol 8 ezer fős nézősereg elött zajlott a motoros akrobata esemény. Ezt a rendezvényt az egyik hazai, vezető tv csatorna, az RTL-klub közvetítette főműsoridőben.

A 2004-es bajnokságra hosszasan készültem, de rá kellett jönnöm, hogy nem tudom követni az élmezőny tempóját az előző szezon kényszerpihenője miatt. A bajnokságot a hatodik helyen zártam csak. Ősszel újra elővettük a cseppet sem veszélytelen hátraszaltó gyakorlat tökéletesítését, és ezúttal már nem faforgácsot használtunk a talaraérkezés csillapítására, hanem egy szívacsgödörbe történtek az ugratások igen nagy sikerrel. Az év végén a Kawasaki csapat tagjaként indultam az országos csapatbajnoki versenyen és a harmadik helyet szereztük meg. Az év legvégén Fmx gyakorolásba kezdtünk a budapesti fmx show miatt, ahol aztán teltház előzz bonyolítottak az igen látványos show elemeket tartalmazó esten, amit a TV2 közvetített, és ismét igen nagy média vízhangja volt az eseménynek.

2005-ös szezonban motortípust váltottam. A kawasakit hondára cseréltem, a több mint  tíz éves kétütemű korszak pedig véget ért, négyütemű 450cm3-es motorral indultam már a bajnokságban. Csak az év második felére sikerült felgyorsulnom, és egy-egy 3. 4. helyezést is sikerült megszereznem a magyar és szolvák bajnokságban is, de valahogy a tőlem várt eredmények elmaradtak sajnos. December 1-én hosszas tárgyalássorozat eredményeképp egyedülálló kondíciókat tartalmazó szerződést írtam alá az MX-Planet áruház tulajdonosával, melynek keretében 2+1 db TM motorkerékpárt, alkatrészkontingenst, ruházatot, és utiköltség térítést tartalmazó szponzorációt kaptam. 

2006-ban a bajnokságban való részvételem egy korábbi könyék sérülés miatt félbeszakadt, mivel egy nem várt műtétet el kellett végezni a karomon. Sajnos ez az esemény a TM és az Mx Planet céggel való kapcsolatunk végét is jelentette. Mivel  nem tudtam teljesíteni a szerződésben fglaltakat a műtét végett, így szerződést bontottunk közös megállapodás alapján. Három hét után folytathattam a fizikai, majd a motorkerékpáros felkészülést, immáron egy saját motorral. Egy másfél hónapos felkészülés következett számomra, ami jól sikerült. A Magyar Kupa sorozat nagykanizsai versenyén ismét Németh és Grillmayer után a 3. helyen végeztem.

A téli alapozó időszakot komolyabban vettem mint valaha. Edzőtársammal, barátommal a 16-szoros bajnok ifj. Németh Kornéllal rengeteget időt töltöttünk együtt edzőnk, édesapja foglalkozásain, valamint Olaszországban számos pályán megfordultunk. 2007 februárjában részt vettem egy olasz bajnoki versenyen Montevarchiban, ahol hatalmas tapasztalatokat gyűjtöttem a világbajnoki résztvevőkkel tűzdelt mezőnben.

A 2007-es év hozott áttörő sikert számomra, amikor megnyertem a Magyar Köztársaság Kupa elsőosztályú Mx1-eskategóriáját, valamint a Magyar Köztársaság Nemzetközi Motocross Bajnokságában ezüstérmes lettem ugyan itt, a királykategóriában. Ez volt az első év, amikor szponzorált versenyzőként indultam a bajnokságban a Honda Magyarország csapatában, és ebben az évben kaptam helyet a magyar válogatottban is, amit aztán mégis egy másik versenyző kapott meg helyettem.

A első osztályú országos kupasorozat első versenye Pakson zajlott, ahol csak a hatodik helyre voltam jó, majd Uzsabányán folytatódott, ahol a 3. pozícióban végeztem. A sorozat harmadik, Bugyin rendezett fordulóját követően a sorozatban is a harmadig helyre jöttem fel. Dédestapolcsányban folytattuk igen nagy melegben. Az Mx1 és Mx2-es kategóriát együtt indították, ezen a versenyen az első futamban második voltam, a második futamot pedig megnyertem így a versenyt is aznap, a sorozatában pedig a második helyre kerültem mindössze 4 pont lemaradással az első helyezettől. Az utosó mindent eldöntő Köztársaság kupa helyszíne ismét Uzsabánya volt. Nagyon jó formában voltam. Az első futamot megnyertem a második futamban pedig kockázat nélkül másodikként értem célba, és azzal a 2007-es  év Magyar Köztársaság Kupa első osztályú Mx1-es kategóriájának győztese lettem.

Az első osztályú országos bajnoki sorozat Hódmezővásárhelyen kezdődött a Roland-Ringen, ahol negyedik helyen értem célba. A bajnoki versenyek az előző évekhez képest annyiban változtak, hogy az Mx1 és Mx2-es mezőny összevontan indul, ami jelentősen megemelte a versenyek nehézségi fokát, és ezáltal a színvonalát is, hisz közel negyven fő volt a rajthoz állok száma. Az első futamban a harmadik helyre sikerült rajtolnom, amit a verseny utolsó köreiben nagy küzdelem árán, de nem sikerült megtartanom egy ukrán versenyző előtt, így negyedik lettem. A második futam egy rossz rajtfogás miatt szintén így alakult.

A második bajnokit Nyársapáton bonyolították igen nagy hőségben, ahol az első futamban a 14. helyről a nagyszerű 3. helyig sikerült felküzdenem magam. Örültem a helyezésnek, de egyben tudtam azt is, hogy a második futamban is komoly feladat vár rám. Egy jó rajtfogás után ismét a harmadik helyen végeztem, amivel a bajnokságban is előre léptem a harmadik helyre.

Tápióbicske rendezte a feléhez érkező sorozat következő fordulóját, ahová a környező országokból osztrák, szlovák, cseh, ukrán, és szerb versenyzők érkeztek. A verseny első futamában rövid idő alatt a negyedik helyre kerültem és a leintésnél is ez maradt az állás. A második futamban huszadiknak rajtoltam de kimondottan gyors köröket tudtam menni, ami a harmadik helyet eredményezte, ezzel a versenyen is harmadik lettem, valamint a magyar bajnokságban a számomra nagy örömet jelentő második helyre kerültem.

Az ob csolnoki versenye következett ahol mindkét futamban rossz startokkal, de mégis a harmadik helyen zártam a versenyt, amivel a bajnokságban 18 pontra növeltem az előnyömet a második helyen, és belátható közelségbe került egy esetleges bajnoki cím megszerzése is.

A sorozat uolsó fordulója Kőszárhegyen volt. Ezen a versenyen meg kellett hoznunk az a döntést, miszerint fontosabb a második hely megartása, mint egy hibázás miatt elveszteni azt. Emiatt a biztonsági pontszerzés volt a fő feladatom. Mindkét futamban az ötödik helyen végeztem, így a Magyar Nyilt Nemzeti Bajnokságot az Mx1-es kategória második helyén fejeztem be.

Magyar Nemzetközi Bajnokság (MX1) végeredménye 2007:

1. Czúni László - Real Honda
2. Kerner László - Real Honda
3. Rauscher Roland - Suzuki Real Motor
4. Sáska Gábor - Gyúró Team
5. Váradi Alex - Duka Racing
6. Lécz Gergő - Suzuki Real Motor
 
Magyar Köztársaság Kupa (MX1) végeredménye 2007:
 
1. Kerner László - Real Honda
2. Rauscher Roland - Suzuki Real Motor
3. Sáska Gábor - Gyúró Team Honda
4. Déczi Balázs - Suzuki Hollós
5. Krichfalushij Andrej - TS Honda
6. Borka János - Kawasaki

A hazai országos sorozatok mellett a cseh, az osztrák Inter ÖM versenyein is részt vettem gyakran. Paldauban 65 nevezőből a 26. idővel jutottam a legjobb 40 közé, a versenyen pedig a legjobb helzésem a 14. volt. Langenloisban esés miatt csak a 17., Grosshöfleinben pedig a 15. legjobb tudtam lenni. A szlovákiai Miyava és Senkvice versenyein hol a 4., hol pedig a 14. helyen szereztem az újabb nemzetközi tapasztalatokat.

Supercross versenyen álltam rajthoz az Ajka melletti Kolontáron, ahol az edzés és a második elődöntő is iszonyú nagy sárban zajlott. Az elődöntőt Czúni László előtt megnyerveegyenes ágon jutottam a döntőbe, ahol sajnos egy rossz start és egy rossz taktika miatt csak a hatodik helyen zártam.

A nyáregyházi Euróba Bajnoki verseny qualifikációján 12. helyen, míg a futamokban a 11. és a 8. helyen sikerült célba érnem.

2008-ban szerettem volna megismételni az előző bajnoki évben elért eredményemet, stabilan meneteltem ismét előre, már idejekorán dobogós helyen álltam a sorozatban, de sajnos az utolsó bajnoki versenyen annyi pontot vesztettem a sorozatos hibák végett, hogy nem sikerült a dobogón maradnom, negyedik letem. 

A bajnokság végeredménye:

1. Borka János, Team Kawasaki

2. Bencsik István, TS Honda,

3. Lécz Gergő, Suzuki Real Motor,

4. Kerner Laszló, Real Honda,

5. Czúni László, Real Honda

Ebben az évben a Magyar Nemzeti Motocross Válogatott tagjának választottak. A bolgár Sevlievo városában rendezték a 2008-as Csapat Európa Bajnokságot. 23 ország, 69 nevező jelezte indulási szándékát a nemzetek Európa bajnoki csapat versenyére. A magyar válogatottban Déczi Balázzsal és ifj. Borka Jánossal képviseltem hazánkat. Borka Mx1-ben Déczi Mx2-ben én pedig Mx-Open kategóriában indultam.

A kiutazás nehezen kezdődött mivel két szerb határon sem engedtek ki bennünket többszöri próbálkozásra ellenére, így Románia felé vettük az irányt, ami miatt a gépátvételt lekéstük. Hosszas telefonálás után a korábbi szakágvezető, FIM tag, id. Kökényesi György kapcsolatainak köszönhetően sikerült elintézni a nevezésünket. A szabadedzések három csoportban zajlottak, és 50 percesek voltak. Az időmérők 20 perces qualifikációs futamokkal zajlottak. Először Déczi időmérő futama következett, ahol sajnos a start utáni fordulóig jutott, mivel a motorja meghibásodott. Aztán Borkáé, Ő a 9. helyen jött be a célba. Végül én következtem, a 8. helyen defektet kaptam az utolsó körökben, és a 10. pozícióban tudtam befejezni a futamot. Csapat a 11. helyre qulifikálta magát a versenyen.

Vasárnap délelőtt volt egy rövid edzés, a versenyek délben kezdődtek. Először az Mx2+MxOpen, majd az Mx2+Mx1, végül az Mx1+MxOpen kategória versenyzői indultak egymással. Az első futamban 19.-nek startoltam majd három kör után kiestem a pályáról, és sajnos beszorult a gáz szektor a motoromon. Mire vissza tudtam keveredni egy kerítésen keresztül a pályára, addigra az utolsók közt találtam magam. A futam hosszú volt, így feljöttem a kategóriám 11. pozíciójaára. A második futamban a rendkívül pocsék 29. helyen rajtoltam, majd feljöttem a 20. helyig, ami a kategóriámban a 10. pozíciót jelentette. Déczi az első futamban 17. (kat.9.), a második futamban 20. (kat.10.) lett. Borka az első futamban 18. (kat.10.) lett, a második futamból pedig kuplunkhibára hivatkozva kiállni kényszerült.

A Déczi – Borka – Kerner alkotta hármas a magyar csapatok közül az eddigi legjobb eredményét érte el a Csapat Európa Bajnokságok tekintetében a 11. hellyel a bulgáriai Sevlievo városában.

Végeredmény: 1. Franciaország, 2. Olaszország, 3. Csehország, 11. Magyarország

A 2009-ben hosszú évek után újra az iskolai tanulmányaim kerültek előtérbe 26 évesen, így érdemes helyzést nem is értem el egy sorozatban sem. Az országos csapatbajnokságban viszont a Honda Magyarország Team alakulatával a harmadik helyen végeztünk.

A 2012-es év újra sikerrel zárult számomra az országos bajnokságban, hisz az előkelő bronzérmes helyen zártam a magyar bajnoki sorozatot immár csapat, és különös szponzorok nélkül, privát versenyzőként. Év végén eldöntöttem, hogy visszavonulok 18 év után. 

Pályafutásom során számos ország motocross pályályán megfordultam edzés, edzőtábor, vagy akár bajnoki verseny kapcsán. Magyarországon kívül Szlovákia, Ausztria, Csehország, Németország, Szlovénia, Horvátország, Olaszország, Románia, Bulgáriapályáin sikerült tapasztalatot gyűjteni, sportolni. Emellett edzőként, kísérőként, csapatvezetőként megfordultam Franciaországban, Angliában, Belgiumban, Hollandiában és Szerbiában is.

2012-ben befejeztem addigra aktuális tanulmányaimat, majd novemberben Ausztriába költöztem  fél évre barátnőmmel, mivel azzal szembesültem, hogy igazából semmi jövőképem nincs az addigi végzettségeimmel. Továbbra sem érdekelt semmi más, mint amit 18 éve csináltam: a sport.

Viszonylag gyorsan került előtérbe korábbi titkolt vágyam: motocross edző akartam lenni. Kevés kivétellel, de már akkor is Dunát lehetett rekeszteni az önképzett edzőjelöltekkel, ami megerősített abban, hogy más utat válasszak. Mindig felnéztem edzőmre, korábbi tanáraimra és csak hab a tortán, hogy a tanári pálya is céljaim kereszttűzébe került végül. Kivételes módon eszemben sem volt kiállni a pálya szélére vizet prédikálni, mélyreható tanulmányok nélkül. A sportban szerzett hazai és nemzetközi tapasztalatok elengedhetetlenek, de önmagukban nem elegendőek ahhoz, hogy valaki eredményes és hiteles edző legyen.

2013-ban nem mást vettem célba, mint a testkultúrával legmagasabb szinten foglalkozó intézmények egyikét. Felvételiztem a Nyugat-magyarországi Egyetem Sporttudományi Intézetébe. Testnevelő-edző szakos hallgató lettem, ahol magas szinten folyt a sportelméleti, pszichológiai, pedagógiai, anatómiai tanok oktatása, és még hosszasan lehetne sorolni az értékes tárgyakat.

Ezek hátterében a saját motoros iskolámat is elkezdtem hát felépíteni, akkor még Kerner Motocross Iskola #20 néven. Az első tanítványok ismerősök, korábbi szurkolók, barátok közül kerültek ki, és már az első közös év után egészen jó eredményeket értek el.

2014 tavaszára egyetemi tanulmányaim mellett UL kategóriás repülőgépekhez szereztem sportpilóta jogosítást.

2016-ban megszereztem első sportszakos diplomámat, szakdolgozatom témája pedig a "Magyar élvonalbeli motocross versenyzők reakcióidejének változása versenterhelés hatására" volt. Még ebben az évben elhelyezkedtem egy általános-, majd később egy középiskolában is testnevelőként. Délelőtt iskolában tanítottam, délután és hétvégente pedig a motoros foglalkozásokat csináltam.

A budapesti Schola Europa Sportiskolában a MAMS által szervezett motorsport edző képzésen is lehetőségem volt tanítani, ahol edzéselmélet és módszertan, valamint cselekvéses mozgástanulás tantárgyakat oktattam a leendő motorsport edzőknek.

2017 tavaszán erős többséggel megnyertem a Magyar Motorsport Szövetség (MAMS) Motocross szakágának vezetői tisztségére kiírt választást.

A 2017-es MXoN világbajnokság Magyar Nemzeti Motocross Válogatott csapatvezetőjeként többmillió forintos anyagi, valamint termékszponzorációhoz juttattam a válogatottat, leszerveztem a kiutazást az angliai Matterley Basin városába és a teljes háttérmunkát elvégeztem.

2019-ben újabb diplomát szereztem az ELTE mesterszakán. Diplomadolgozatomban közel száz oldalban boncolgatom az "Utánpótláskorú motocross versenyzők módszertani felkészítésének kérdései"-t. Motorsport edzői végzettségre még korábban szert tettem, ma már KRNR MOTORSPORT ACADEMY néven, hivatalosan bejegyzett vállalkozásként üzemeltetem az akadémt.

Ősszel a Pécsi Tudományegyetem Doktori Iskolájának hallgatója lettem, ahol a kutatási területem mi más is lehetett volna, mint a motorsport. (Technikai és csapatsportok pszicho-fiziológiai vizsgálta) A témavezetőm: Prof. Dr. Ihász Ferenc tanár úr.

A DEVM kézilabda alapítvány többszöri megkeresése eredményeképp a Kézi Akadémia Zirc csapatainak erőléti és atlétika edzője lettem ettől az évtől, ahol részt vettem a korcsoportok felmenő rendszerének felépítésében is.

Számos tudományos kutatást végzünk motorversenyzők bevonásával.

2020 őszén szakágvezetői mandátumom lejárt.  A szakágat négy versenyszezonban irányítottam igen eredményesen, közben versenyigazgatói, sportfelügyelői tisztségeket is betöltöttem a motocross versenyek során, sportbírókat, technikai felügyelőket oktattam, vizsgáztattam. Sportvezetői eredményeim között említem:

  • a sport népszerűségének folyamatos növekedését, melyen évről évre sikerült javítani, vagyis a 2016-os évhez mérten 2019-re már 21,5%-kal emelkedett az összversenyzők száma a versenyeken.

  • a 2020-as szezon nyitóversenyén az utánpótlás kategóriák rég áhított indulói létszámmal kerültek lebonyolításra.

  • bevezetésre került két évvel ezelőtt már az utánpótlás kategóriákban az összdíjazás.

  • hiánypótló szinten került átalakításra a korábbi fölös feszültségeket generáló hosszas és körülményes reggeli gépátvétel.

  • az online nevezés bevezetése mellett határoztam el magam, ami szintén bebizonyította létjogosultságát.

  • megalkotásra került a juniorok csapatversenye, majd csapatbajnoki versenye.

  • sikerült békét teremteni a szakági életben amire valljuk be ritkán volt korábban példa.

  • a versenyszervezők támogatása igazságos lett az egységesség alapján, melynek összege évről évre növekedett.

  • a motocross versenyek komoly minőségi változáson mentek át, természetesen ezen a területen további fejlődésre van szükség, de több esetben már nemzetközi színvonalúnak nevezhetők ezek a sportesemények.

  • értékesítésre kerültek egyes vagyonértékű jogok, mely kapcsán forráshoz jutott a szakág. Ezt a bevételt a versenyszervezők kapták meg teljes összegben.

  • a MAMS Motocross brand-építés részeként kisfilmek készültek a versenyekről, melyek a sportágat voltak hivatottak népszerűsíteni; állandó információkkal, aktualitások kerültek a MAMS Motocross Facebook oldalára, létrejött a közelmúltban egy YouTube csatorna, egy Instagram profil, egységes brandalapú eseményplakátok készültek.

  • elkezdődött a nemzetközi szinten versenyző juniorsportolók támogatása a tavalyi évben.

  • Magyar Motocross Válogatott Angliai részvételének teljes körű leszervezése.

  • az év végi díjátadó gálaest színvonala az értékes díjak,ajándékok, a zenei előadók, a filmvetítés kapcsán megerősödött.

  • az átvételkor komoly tartozással rendelkező szakági költségvetést gondos kezelés mellett sikerült rendbe tennem az évek során, így közel 6 Millió forintra, azaz több mint nyolcszorosára realizáltam a korábbi hiányt.

 MAMS tisztújítást követően a következőket fogalmaztam meg leköszönő szakágvezetőként:

"Nem bántam meg, hogy itt lehettem, viszont minden megtette a maga varázsát ahhoz, hogy azt se bánjam, hogy nem lehetek tovább. Boldogsággal tölt el a szabadság és függetlenség érzése újra. Minden egyes pillanatnak hálát adok, a kudarcnak, a keserű pillanatoknak, a kínoknak ugyan úgy, mint az örömnek, a sikernek és az eredményeknek, hisz minden egyes pillanatából tanulni tudtam valami értékeset. Úgy érzem tiszta lelkiismerettel és büszkén tudom átadni ezt a tisztséget az új vezetőnek. A következő időszakban szeretnék a háttérbe vonulni, és nagyobb hangsúlyt fektetni a motorsport akadémiám mellett a folyamatban lévő doktori iskolára."

 

Ősszel, a mandátumon lejárta előtt egy héttel kineveztek a MAMS Edzői kollégiumának vezetésére.

 

A KRNR Motorsport Academy az egyik-, ha nem a legeredményesebb sport műhellyé nőtte ki magát napjainkra, amit mi sem bizonyít jobban, mint a sportolók eredményei.

A foglalkozásokon döntően általános- és speciális képességfejlesztés zajlik személyre szabottan, a fő hangsúlyt pedig a hibajavításra fektetem. Kis és nagy csoportos foglalkozások is zajlanak egyaránt igen változatos helyszíneken, ahol a kezdő, amatőr és profi sportoló is megtalálja a számítását, legyen az gyerek, felnőtt, fiú vagy lány motoros.

Úgy gondolom egészen komplex és egyedi módon zajlik a tehetséggondozás nálunk az életkori sajátosságok figyelembevétele mellett. Alapjába véve egyedül tartom magukat a foglalkozásokat és készítem a személyreszabott, integratív és sportág specifikus edzésterveket. 

Különös hangsúlyt fektetek a pályatesztek mellett a teljesítménydiagnosztikára, azaz a laboratóriumban zajló antropometriai és terhelésélettani vizsgálatokra is, hisz ez alapján készül több versenyző esetében az átfogó edzéstervezés. Így illeszthető aztán a mikro-, mezzo-, makrociklusba, végül a teljes éves programba egy kiragadott edzésnap.

Az eredmények kiértékelésében nyújt elengedhetetlen segítséget dr. Ihász Ferenc professzor, aki magát a labortesztet is végzi. Ezenkívül egyes versenyzőknél sportpszichológus szakember is bevonására került.

 

IFJ. KERNER LÁSZLÓ

 

 Lap tetejére

 

     

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.